Sliten, men vad sjutton gör det?

Melissa Horn <3 en av mina starka droger i livet! 
Söndagsslappar och lyssnar på hennes underbara musik just nu. Idag är man inte på topp men vad gör det när man hade en toppenkväll igår? Det var faktiskt känslomässigt en av de bästa kvällarna på länge =) Efter en tid med mycket tankar, känslor, osäkerhet och förtvivlan så känner jag att jag äntligen står med båda fötterna på jorden igen. Varför ens tvivla på ett vinnande koncept?
Jag och Rikard mötte upp Emelie och Daniel på stan igår för en bio (skitdålig film iof, men men) och sedan snackade vi över några glas. Ibland är det så skönt att bara få prata av sig med människor som betyder <3. Att sticka hål på bubblan som kväver, gött!
Idag har vi varit och firat Rikards pappa på fars dag. Det är en av jordens gulligaste människor :) Vi fick god mat och tårta.
 
Nu blir det snart ett avsnitt av solsidan och sedan läggdags tidigt. Imorgon är en ny vecka och den kommer bestå av jobb, plugg, träning, hundvakt och finbesök :)
 
Pernilla


Kommentarer
emelie

Vad härligt o se att det ljusnade lite efter lördagen :) du vet vart jag/vi finns om det är något.! Vi måste börja ses oftare tycker jag :) pusspådäjj

2012-11-12 @ 23:37:29
URL: http://xem3liex.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0