En nål i en höstack...

Idag är jag sjuk och hemma från jobbet... Har drabbats av influensa eller något liknande. Jobbade igår men kände mig inte alls tillfreds med det så jag valde att stanna hemma idag och det blir nog eventuellt att jag stannar hemma imorgon också. Någonting händer med min kropp och det är scary att inte veta vad som pågår. Blir ett läkarbesök snart om inte alla bitar faller på plats...
Tanken var att vi skulle åka till Sthlm den här helgen som kommer men vi ställde in det och det känns skönt. Blir en lugn hemmahelg med massa mys och noll planer. Har haft fullt upp veckorna fram tills nu och behöver en stödvila.
Kom hem från Helsingborg i söndagskväll efter en trevlig helg på VETA-dagarna med några brudar från jobbet. Det var en fin stad och nattlivet blev lite väl bra med på tok för lite sömn..., dock var vi duktiga och gick på föreläsningarna så ingen kan skylla på oss :) 
 
Pernilla
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0