Nu blir det bara mörkare

Årets midsommarhelg är över och det betyder att vi går mot mörkare tider. Ush, man blir deprimerad så fort man tänker på det. Men än så är inte sommaren över, den har bara börjat!
Midsommarhelgen spenderades i Hofors hos mamma och Tommy. Vi körde upp ett flyttlass så nu har vi tomt i lägenheten... Rikard börjar jobba nu till helgen så då blir jag gräsänka till slutet på Juli, hjälp mig! Var längesedan jag var ifrån min favorit så pass länge men det ska väl gå det med...
Jag jobbar min sista dag fredag v 29 och sedan bär det iväg uppåt. Ser inte fram emot flyttstädningen innan bara men det är ett tag till dess. Har en hel vecka på mig att städa...
Vi letar fortfarande boende tyvärr... Den "perfekta" gården har gjort oss kräsna. I värsta fall får vi sätta oss i en lägenhet i väntan på att ngt skall dyka upp.
 
/ Pernilla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0