Bekännelser och AW

Har jag inte sagt det förut så säger jag det nu.
Vi flyttar tillbaka till Hofors i sommar! :) Det känns faktiskt väldigt bra och både Rikard och jag har en lugn känsla inombords. Vi känner att vi har tänkt igenom detta och att vi har har gjort ett klokt val. Det ska bli skönt att äntligen få "stadga" sig och blicka framåt i livet. Det tråkiga är att vi hittade ett "perfekt" ställe, en gård som var för bra för att vara sann helt enkelt. Den låg på landet men ändå centralt, jag skulle ha möjlighet att skaffa får (som är en liten dröm för mig), huset var fräscht och priset var relativt billigt. Vi bestämde att vi skulle komma upp och skriva på papper nu på söndag och att inflytt skulle ske den 1 augusti, men där tog sagan slut.... Vi fick ett samtal för en vecka sedan om att säljaren hade sålt till någon annan. Vi trodde att vi "hade" det och allting kändes toppen men icke... Kommer bli tufft att släppa detta och gå vidare i jakten då vi båda kände att det här var det rätta stället...
För övrigt hade vi inbrott i bilen samma morgon så det var ingen toppendag direkt ;)
 
Sitter och slappar med en kopp kaffe just nu och laddar inför en härlig kväll med Citybrudarna, en liten After Work! Det ska bli jättekul att komma ut lite och träffas "utanför" jobbet. Vi ska träffas på Långedrags värdshus och vädret är verkligen på vår sida :)
 
En jobbhelg väntar och det känns helt okej, lördagarna på City kommer jag faktiskt sakna <3 Och alla underbara människor jag träffat såklart, både inom jobbet och utanför!
 
Pernilla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0