Relaxiiiing...

Tjo!
Skrev tentan i torsdags och det kändes helt okej, har dock ej fått något resultat än (kommer i mitten på veckan) så jag vågar inte känna efter riktigt. Vore underbart skönt om man blev godkänd och kan städa undan alla papper man har i varenda vrå här hemma... Känslan av att kunna vara ledig en hel helg utan att slippa plugga eller ha en massa planer inplanerade, den är grym! Jag kan bara slappa, gå runt i mjukisbyxor, kolla på tv heela dan... Jag behöver inte ha ångest för att jag inte öppnar en bok, så gött!
Igårkväll kom Emelie och Daniel över på en fika och kvällen/natten avslutades hemma hos dem med öl och tequila, ajaj =/ En sen kväll/tidig morgon blev det men var skönt efter all press man haft senaste tiden. Mår helt okej idag faktiskt :)
Åker till Rikards syster en sväng ikväll och umgås lite sen kryper vardagen fram igen. Räknar dagarna fram till provresultatet, såå spänd... Åker till Helsingborg fre-sön nästa vecka på VETA-dagarna, ska bli grymt kul! Ska bo på hotell, gå på föreläsningar, kolla runt i montrar, äta god mat och festa till det på kvällarna/nätterna. Har redan paxat Rebecka i mitt rum, tror att vi kommer få det riktigt skoj! Hon är awesome :)
 
Pernilla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0