Härliga helg

Välkommen helg, du är efterlängtad!
Dagen började helt fantastiskt bra idag. Klockan ringde vid 6 och jag funderade länge på om jag skulle snooza en timme till eller om jag skulle dra på mig träningskläderna och ta en powerwalk. Tog mitt förnuft till fånga och valde det andra alternativet vilket jag sent kommer glömma. Vilken underbar morgon det var... Solen sken och fåglarna kvittrade faktiskt. Flamman var lycklig som få och skuttade runt som en kalv på grönbete :) Jag har hittat en ny runda som vi promenerar och Flamman kan vara lös nästan hela biten, underbart! Jag trampade på till en podcast med Hanna & Amanda, kroppsideal var dagens tema och som vanligt med en podcast i öronen så går tiden riktigt fort. Väl hemma blev det en tallrik med havregrynsgröt toppad av äpple och kanel, mumma! En riktig njutmorgon :)
 
Helgens planer är plugg, gymmet, shoppa lite nödvändigt krimskrams, kalas för Rikards lillebror, städa... sen äre måndag igen gott folk. Skönt att nästa vecka är lite av en kortvecka. Vi åker till Hofors på torsdagen, underbart! Längtar hem nu faktiskt, ska bli härligt att träffa mamma och Tommy, äta påskmat och lite godis :) Sen efter påsken åker jag till England, exciting!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0