Vardagsändring

Idag jobbade jag mellan 7.00- 15.30 istället för min vanliga tid 13- 21.30, skönt! Jag har hunnit vara på gymmet efter jobbet samt kört lite hjärngympa med Flame. Det är såklart mer värdefullt att börja tidigt och sluta tidigt :) Dock är jag absolut ingen morgonmänniska och fick kämpa hårt för att ta mig ur sängen imorse 05.30... blää för denna mörka, tråkiga, kalla årstid...
Snart är det helg igen och det ska bli lika skönt som vanligt :) Vi ska vara barnvakt åt våran gudson och hans bror. Jag ser verkligen fram emot det faktiskt, det blir att besöka Jul på Liseberg & Lekstan. Vi kommer att ha dem fredag-söndag så de sover över hos oss två nätter, myyys... Hoppas att de inte är allt för morgonpigga ;) 
 
På tal om annat så har jag bestämt mig för att göra MH med Flamman i vår. Hon är två år nu och vi har faktiskt inte genomfört något MH än, lite dåligt kanske men prioriteringen har funnits på annat. Men i vår då är det dags :) Jag har även små planer på att eventuellt ta en kull valpar på henne framöver, vi får se. Jag är otroligt nöjd med henne och tycker att hon är en riktigt bra hund med fina linjer i sig vad gäller både hälsa, mentalitet, aktivitet, utseende m.m. Vill hemskt gärna ha en "Flame-bebis" som nästa hund men vi får se helt enkelt, det är mycket planering, kunskap, tid och engagemang som krävs innan ett sådant beslut.
 
Pernilla

En bild från en underbar morgonwalk i våras, det var ljust och härligt då men den tiden kommer igen :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0