En bra helg

Den här helgen har varit riktigt bra! Jag har umgåtts med underbara vännerskrattat, shoppat, ätit god matdansat, druckit vinrökt, varit på My Dog, stressat ner och njutit av lediga dagar :)
Kom hem från Hofors i tisdags efter en supertrevlig vistelse. Det var med lite sorg i hjärtat som vi åkte tillbaka till Göteborg faktiskt. Har saknat mamma och min bror väldigt mycket den senaste tiden så det var underbart att äntligen få träffa dem! Patrik träffar jag igen på söndag då vi åker till Gran Canaria i en vecka, wieee! Vi åker tillsammans med pappa och alla våra respektive, det ska bli toppen <3 Jag hoppas på fint väder och att timmarna går lååångsamt.
Imorgon är en ny vecka, 5 arbetsdagar kvar innan ledigheten! Lätt som en plätt ;)
 
Pernilla



Kommentarer
Lynn

Men din fuskis!!!! Jag vill också åka utomlands :P hoppas ni får det kanon bra! Kram

2013-01-09 @ 12:34:04
URL: http://wisewords.blogg.se
Lizette

Synd att vi inte hann träffas :( men vi kanske hinner ses nåt nästa gång ni kommer? :)

Hoppas att ni får en härlig utlandsresa!
Kram!

2013-01-11 @ 13:30:40
URL: http://lizettej.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0