Mycket är bara förnamnet...

Som rubriken lyder, det är mycket nu... Både i huvud och i kropp så är det total storm, kalendern har varit/är fullbokad och kommer vara det några veckor till framöver.
Kom i söndagsnatt hem från en 5-dagars vistelse i Birmingham. En helg fullproppad med information, spännande föreläsningar, trevliga människor, mat, underhållning, engelska språket mm.. Jättekul helg men också väldigt påfrestande. Flög ner till England tillsammans med en jättego tjej som heter Lena, riktigt skoj att få lära känna dig! 
Har haft en total kaosstart på jobbet i början av veckan, kort om personal och många bokningar. Har tagit mitt sunda förnuft till fånga och sjukanmält mig från jobbet idag. Ibland måste man få lov att vara egoistisk och tänka på sin hälsa. Kroppen säger ifrån och då är det bäst att jag lyssnar på den...
Imorgon är dagen här, den största dagen på året kan man väl säga. Jag skall skriva tentan för att kunna ta legitimationen som djursjukskötare. Åker till Skara imorgonbitti och tillbringar hela dagen framför en dator och frågor som skall ha ett svar. Sedan blir det en lång väntan till nästa vecka då provresultatet ges ut, en lååång pina helt enkelt... Gahh, få detta överstökat nu!
 
Pernilla
 
 


Kommentarer
Lynn

åååååh vad spännande! Du har så mycket kul på gång! Jag saknar att ha dig i mitt liv :) Håller tummarna för att provet går bra!!! Kram

2013-04-12 @ 16:49:15
URL: http://wisewords.blogg.se
Pernilla

Men gulledej!! Saknar dig också, vi hade så skoj ihop :)
Tack snälla, det gör jag också!
Kraam

2013-04-13 @ 09:27:32
URL: http://www.xpernillax.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0