Tröttare än någonsin

Dags att vila upp sig lite snart kanske. Har varit mycket av det mesta den senaste tiden och de viktiga faktorerna som sömn, plugg, hund och träning blir lidande tyvärr... 
 
Helgen har varit både bra och dålig.
I fredags var vi 5 fina flickor som träffades hemma hos Monica för pizzabak, vindrickande, skratt och tårar. Det var urmysigt och jag är så avundsjuk på hennes fina lägenhet mitt i stan, vill också... Tänk att bara kunna gå utanför dörren liksom, det negativa är väl såklart när man har hund iof. Vi satt hos Monica tills inpå småtimmarna, sedan åkte ena halvan hem och andra halvan gick vidare till RockBaren. Jag hörde till den andra halvan ;) Det var första gången jag var på RockBaren men skoj var det! Drack några drinkar, träffade trevliga människor och hade allmänt kul.
Lördagen bestod av jobb och jag var inte den piggaste människan på planeten precis. Men det gick förvånansvärt bra ändå måste jag erkänna. Kvällen resulterade i tårar, inga kommentarer...
Idag är en ny dag och jag är helt slut. En jobbvecka känns lite att ta i efter en helg med på tok för lite sömn och en hjärna på högvarv. Inte nog med det så åker jag på kongress i Sthlm nästa helg, inga lugna puckar på isen nu inte. Men det är ju mina egna val så jag ska inte sitta å klaga.
 
Pernilla
 
Photo: Schkååål faderittan! ...en flaska senare ☺ (själv)Photo: GöttitPhoto: Spark-baken-pizza ☺


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0