Underbara känsla!

Nytränad, nyäten och nyduschad sitter jag här och njuter av en kopp kaffe. Idag har det varit en riktig "må bra dag" och det gillas starkt! Ärligt talat så har jag haft väldigt många av dessa dagar den senaste tiden och det känns toppen. Fitnessfighten var verkligen en vändning för mig och jag försöker så gott det går att hålla i alla goda vanor. Jag vill för allt i världen inte falla tillbaka så det är bara att hålla i sig ;) 
Vad händer annars då? Jo, i helgen som var åkte jag och flera härliga kollegor på personalresa (Kryssning med Viking Line). Det var en rolig upplevelse och man slutar aldrig förvånas av hur konstiga människor det finns. Tv-programmet "Färjan" var där och filmade så förmodligen har man blivit tv-sjärna också ;) På tal om stjärna så fick jag en skymt av Loreen på Bromma flygplats, hihi (snygga människa).
Imorgon är det sista jobbdagen innan 2veckors semester, underbart? JA!
Gissa vart vi åker på måndag -> CYPERN! Jag och min pojk, all inclusive, det ska bli underbart! <3
 
Pernilla
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0