Husboende, Hundvakt, sjuk och höstmörker

Denna veckan bor lilla familjen i svärföräldrarnas hus utanför Horred. De har rest till Turkiet en sväng så då passar vi på att prova huslyckan ;). Skönt att bara kunna vara för sig själv på landet, öppna dörren och släppa ut hundarna så de kan springa fritt (dock mindre kul när den gula smiter hela tiden). Däremot så är det inte så upphetsande att pendla till jobbet. Jag är rätt säker på att jag inte skulle orka med pendling till jobbet i längden, min fritid är värd mer än det. Det går bra såhär en kort period men jag förvånas över dem som orkar stå ut med det jämt. Nyttigt att prova på det ändå.
Nu X-factor!!

Pernilla



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0