Veckan som gått

Tisdagkväll och jag har precis kollat igenom ett avsnitt av BigBrother. Det är inte långt kvar till finalen nu, hoppas Amandus vinner :)
Veckan som gått har varit helt okej. Dock har det blivit en hel del ensamtid eftersom Rikard jobbar i Stockholm och kommer att befinna sig där ytterliggare tre veckor. Han kommer hem under helgerna och det är jag glad för i alla fall. Helgen är den mest kritiska perioden som särbo vill jag lugnt säga. Under veckodagarna har man så mycket annat att sysselsätta sig med men helgen är för mig en tid då man ska slappa, umgås och ta vara på kärleken ;)
Helgen som var spenderade jag i Hofors. Jag åkte den 55mil långa bilresan utan AC, fyfan säger jag bara! Det var inte roligt men dock gick hemresan mycket bättre eftersom det var molnigt och kyligare ute. Helgen bjöd på mys hemma hos mamma och Tommy samt möhippa för söta Elin på lördagen. Vi kidnappade henne, satte på henne fina prinsesskläder, tog oss mot Gävle för en lunch ute i parken. Hon fick lite olika uppdrag, vi spelade kubb med en svensexa som var där och bara njöt av solen. Senare under eftermiddagen gick vi hem till hennes brors lägenhet, åt tacos, drack vin och spelade spel. Kvällen avslutades på Heartbreak, det var en dag att minnas! Tack alla inblandade och supertrevligt att träffa er :)
På hundfronten går det framåt. Flamman och jag påbörjade en ny kurs förra veckan, agility steg 3 (tävlingskurs) för Elin Fahlgren. Det känns jättebra och Elin är en duktig instruktör. Om en vecka ska vi starta på vår första agilitytävling här i Göteborg, sjukt nervöst!
Nu ska jag gå och lägga mig, imorgon väntar ett jobbpass på 11h i Kungsbacka, HEJ!
Pernilla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0