Lite uppdatering!

Hoppsan vad tiden rullar på helt plötsligt. Det har gått några veckor sedan senaste inlägget så jag tänkte göra en uppdatering.
Sundsvallstrippen med jobbet var toppen! Dagarna var fulla av lärorika föreläsningar och kvällarna var hur kul som helst, tack alla inblandade detta gör vi om ;)
Mamma åkte hem i fredags efter att ha varit på besök hos oss i en vecka. Det har varit trevligt och vi har myst i det fina vädret, ätit gott, promenerat både vid havet och i stan, fixat iordning balkongen, pratat skit m.m.
Jobbet är som vanligt det som tar upp den stora delen av mitt liv just nu. Ofta tänker jag på hur mycket tid man lägger på jobbet och hur viktigt det är att man trivs.
Flamman och jag går fortfarande på lydnadskurs och det är jättekul, tanken är att vi ska komma igång och tävla så småningom.
Nej nu orkar jag inte skriva mer, har gått upp 3kg förreste... skit
Hejochhå
/Pernilla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0