Bra helg

Helgen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Jobbade tydligen vilket jag fick veta lördag morgon via ett telefonsamtal. Jag hade på något vis missat att skriva in det i min kalender vilket är skitkonstigt då jag annars är väldigt noggrann med att skriva upp allt sånt där.
Så lördag var det jobb mellan 10-14, underbara tider. Sedan tog jag och Flamman bussen hem och det var inte den bästa dagen att åka buss eftersom Göteborgsvarvet gick av stapeln denna dag. Såg några eldsjälar som sprang längs med vägen, duktiga människor :) Åkte upp till klubben efter jobbet för ett agilitypass med Flame. Tränade hoppteknik, slalom och tvära svängar. Det gick hyffsat bra. Kvällen spenderade jag och Rikard hemma hos Emelie och Daniel med en massa vin, snacks och trevliga människor.
Idag har jag haft telefonjouren här hemma, passat på att städa och tvätta samtidigt. Har även kört ett agilitypass idag också. Tränade korta hinderkombinationer, slalom, kontaktfält och gungan. Det gick bra men oj så trött hon blev lilla damen, 12pinnars slalomen blev lite väl mycket.
Nu ska jag mysa ner mig med en skål godis framför BigBrother, det är jag värd!
Måndag imorgon, kort vecka.
Pernilla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0