Jobblördag

Befinner mig just nu på jobbet där jag gör lite nytta, har bara en paus just nu ;) Jag tog en promenad hit imorse och fy satan vad det blåste kallt. Jag trodde nästan att huvudet skulle trilla av faktiskt! Trots den hemska upplevelsen funderar jag ändå på att promenera hem igen efter arbetsdagens slut? Det blir 1,8mil på samma dag isåfall, inte illa pinkat ;) Som belöning ska jag svänga in på den stora godisaffären som ligger längs vägen och unna mig en snaskispåse!
Ikväll får vi se vad som händer, Emelie surrade någonting om utgång och visst det var ett tag sedan sist. Antingen blir det nog något sånt eller en hemmakväll. Den som lever får se helt enkelt.
Nu ska jag jobba vidare, ha de!

Pernilla



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0