PMS, hemlängtan och en nyttig sallad.

Rubriken talar ganska bra om vart i humöret jag befinner mig idag. Har varit en normal dag fast med lite kryddning om man kan säga så. Jag har varit otroligt trött, haft ont i ryggen och en otrevlig PMS på det... Dessutom har jag haft en extrem hemlängtan idag och det gör inte saken bättre. Det enda positiva med dagen är min nyttiga sallad bestående av lax, avokado och massa grönt gottigt. Förmodligen det mest hälsosamma min kropp har fått i sig på väldigt länge...
Ska drunkna i sängen snart eftersom jag är sjukt trött.
Ett litet tips till alla "ryggbesvärare": klipp ej klorna på en klängig Grand Danios... Aj!

Gnäll



Kommentarer
Lynn

man får ha svackor och då får man klaga hur mycketman vill! Hoppas du mår bättre snart <3

2012-06-14 @ 16:34:18
URL: http://wisewords.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0