En helg med ryggskott

Söndag idag och ytterligare en jobbvecka väntar. Men när jag tänker på att det bara är tre veckor kvar till semestern så blir jag varm inombords :) i och med att vi inte hade någon semester förra året så ska detta bli grymt skönt...!
I helgen har jag haft ett riktigt jobbigt ryggskott... Det har varit stressigt på jobbet de senaste veckorna och många tunga lyft. Kroppen säger ifrån och det kanske är dags att börja lyssna på den.
Det blev ingen agilitytävling idag pga ryggskottet och det känns trist. Dock var det nog lika bra eftersom jag känner hur ryggen mår bättre nu efter några dagars vila.
Hoppas på en lugn jobbvecka med lätta patienter och ytterst få lyft.

(lägger in en bild på dagens inköp, Asic löparskor)

XpernillaX



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0