Underbara semester!

För ett ögonblick känner jag mig lugn och harmonisk i själen. Stresskänslorna som jag hade innan semestern har lagt band på sig och ledighet var precis vad som krävdes :) Nu har 2 semesterveckor gått och jag har lite mindre än 2 veckor kvar, känns skönt! Vi har spenderat de första två veckorna i Hofors hos mamma och Tommy. Jag älskar att vara där!
Rikard har såklart jobbat som vanligt, men jag och mamma har hittat på en hel del. Jag har hjälp henne de dagarna hon jobbade på kliniken, vi har varit på SPA i Högbo, promenerat med hundarna, haft loppis, bakat, lagat mat, varit till Järvsö på Diggilo, besökt husvagnen, njutit och åter njutit...
Igår åkte vi tillbaka till Göteborg igen och det känns ganska skönt att få komma hem och ta hand om blommorna som har längtat efter oss. 
Rikard jobbar i 3 dagar nu och sedan har han också semester, underbart! Då ska vi ha kvalitetstid med varandra i form av en resa till Stockholm med boende några nätter och en kryssning till Åland, det ska bli så mysigt :)
Nu ska jag fortsätta röja lite bland tvätt och städ, sedan kanske det blir en promenad till Askims badet med Flamman så hon får simma lite. 
Have a nice day!
 
Pernilla
 


Kommentarer
Lynn

Underbart med semester!!!! Mysigt du ser ut att haft det. Hoppas ni får minst lika bra på tu man hand :)

2012-07-19 @ 19:07:06
URL: http://wisewords.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0