Semester!!

Jag har semester och det är underbart! Som den är efterlängtad härliga tid :)
Jag, Rikard och Flame befinner oss just nu i Hofors sedan en vecka tillbaka. Det är skönt att vara på hemmaplan och bara koppla av, stressa ner och släppa alla tankar... Solen är med oss och det är underbart! Att sitta ute på kvällarna, njuta av väder, semester, ett glas vin och känslan att inte behöva stressa - I LOOOVE!
Förra veckan var vi på bröllop, våra kära vänner Elin och Andreas gifte sig och det var ett otroligt fint bröllop och bröllopsfesten var skitskoj! De hade verkligen tänkt till med allt och det var så välplanerat, en Eloge till alla inblandade! Just nu är Elin och Andreas på bröllopsresa på Kreta och har det förmodligen superbra! Innan de åkte var vi på churchstreet och smaskade i oss supergod mat, blir nog ett besök till där innan vi åker tillbaka till Göteborg :)
Igår följde jag med Sofie till Gävle BK där hon startade i lydnadsklass 1 med Rally, fintjejen och finvovven tog hem ett 1:a pris och det blev en klassvinst! Tanken var att Flamman också skulle tävla med damen tyckte att hon skulle börja löpa... Nästa tävling blir nog agility i Ulricehamn 21 juli.
Nej nu ska jag njuta vidare av semestern! Ville bara tala om att jag lever och att det känns underbart att vara på hemmaplan och umgås med personer som betyder... <3
 
Pernilla
 
Bilder kommer senare


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0