Börjar lida mot sitt slut...

Så snart har 4 veckor gått och semestern börjar lida mot sitt slut. På måndag är det dags att komma in i vardagen igen med jobb, träning och dagliga vanor. Det är såklart väldigt tråkigt att semestern snart är slut men samtidigt ska det bli skönt på ett sätt. Det har blivit mycket njutning under semestern vad gäller både mat, nöjen och känslor. Det är man så värd! :)
Imorgon åker vi till Hyltenäs där vi ska vara hus,hund och kattvakt till två kompisar medans de är i Schweiz på semester. Det ska bli skönt att leva lite lantliv efter en tid bland mycket folk. 
I veckan som gått har vi varit på kryssning till Åland, jag och Rikard. Efter kryssningen sov vi två nätter i min brors lägenhet i Stockholm. Det innefattade shopping, kvalitetstid med min kära, goda restaurang besök, promenader och mycket mer - guld värt <3
Flamman var hos min pappa medans vi var på kryssning sedan var hon med oss i Stockholm. På tåget hem från Stockholm var det 7 hundar och 1 katt i djurkupén, jag kan skryta med att Flamsan skötte sig bäst av alla, min skatt! Så glad jag är över den hunden, hon är precis som jag vill ha henne...
 
Pernilla
 
Några bilder från veckan :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0