Grattis

Jag kan ju börja detta inlägg med att gratulera mig själv och Rikard som firade 7år tillsammans i måndags, wiieee! Tiden rusar iväg, vi har haft våra jobbiga stunder men i det stora hela så har det varit en fantastisk tid. Jag har hittat en livskamrat som betyder så otroligt mycket för mig och som känner mig bättre än någon annan... Han finns alltid där för mig, gör mig glad, lyfter mig när jag faller, ställer upp i vått och torrt. Jag kan helt enkelt inte tänka mig ett liv utan honom. Folk säger att man ofta "växer ifrån varandra" med tiden men jag skulle nog snarare säga att vi har "växt ihop" till ett bra team. Vi har oftast samma typer av värderingar, vi förstår varandra, respekterar varandra och ger varandra utrymme. Dessutom är jag garanterad om att vi kommer få otroligt fina barn tillsammans! ;) 
 
Ytterligare ett grattis till mig som har tagit mig i kragen och förhandlat mig till en högre lön, klapp på axeln! :) Känns otroligt bra :) Ibland måste man våga för att vinna, så är det bara!
 
Nu är det inte många veckor till jul men jag känner varken stress eller längtan. Jag tar dagarna som de kommer och försöker leva i nuet. Svårare sagt än gjort men jag tränar mig varje dag ;) Är glad att vi har snö i alla fall...
 
Pernilla
 
 


Kommentarer
Lynn

Stora kramar till er :)

2012-12-12 @ 15:00:52
URL: http://wisewords.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0