Hösten är på väg

Märker ni hur mörkt det blir på kvällarna nu? Det är läskigt vad snabbt tiden går, har det varit sommar redan? Jag har då knappt märkt av den... Hösten är på väg...
Jag har precis proppat i mig kesella med bär, mums! Mitt efterlängtade kvällsmål ;) Vad gäller FF i allmänhet så går det trögt nu. Kosten fungerar bra men jag känner hur kroppen är matt och slut på energi, jag svettas otroligt mycket, dricker flera liter vatten per dag och är dundertrött om kvällarna. Ska jag ge upp? Nej! Jag ska kämpa in i det sista!
Imorgon är det 11h jobb i Kungsbacka, lång dag men jag hoppas att den ska rulla på. Det brukar den göra när det är mycket att göra :) Det blir träning innan jobbet imorgon så en lång dag som sagt. Känner redan att jag kommer stupa i säng på kvällen så lika bra att gå och lägga sig nu kanske så man kan "sova in" några timmar.
Den här veckan har jag och Flame 3 agilitytävlingar inplanerade. På torsdag är det en inofficiell på GMBK och på lör/sön är det officiell i Kungsbacka. Ska bli sjukt kul och bra träning för nerverna :) Lördag kväll ska Rikard och jag på "130-års fest" men det blir nyktert för mig och en tidig kväll.
 
Pernilla


Kommentarer
Lynn

130 år!! det var inte illa ;) haha åh vad roligt, lycka till med tävlingarna! Ge inte upp, energin kommer snart! snart ses vi!!! Kram

2012-08-15 @ 20:42:28
URL: http://wisewords.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0