Hoforshelg med agilitytävlingar

Tjoppla!
Sitter i soffan och tar igen mig efter den långa bilresan Hofors-Göteborg... Fy vad jag ogillar den, och speciellt när man åker själv. Jag blir så trött och uttråkad, idag tog det extra lång tid eftersom det hade hänt en olycka längs motorvägen. Ush... Vill inte ens tänka på vad som kan ha hänt, (hörde något på radion om en frontalkrock mellan en personbil och en lastbil).
Som sagt, helgen har spenderats i Hofors och jag har som alltid haft det jätteskönt under min vistelse. Träffat min underbara mamma och hennes Tommy, ätit god mat och njutit av lite ledighet. Jag har dessutom tävlat på min fd brukshundklubbs (Hofors BK) agilitytävling i Storvik. Inga superresultat men jag är nöjd ändå, vi blir mer samspelta för varje tillfälle jag och Flamman och det känns skönt. Vi håller oss kvar i Klass 1 ett tag till och tränar på allt!
Fitnessfighten då? Jo jag kan äntligen börja räkna ner dagarna, endast 4 dagar kvar nu av strikt diet och träning. Den här tiden har varit väldigt tuff men jag är så stolt över mig själv som klarat av det! Dock ska det bli riktigt skönt att få en vilodag från träningen och kanske släppa lite på den strikta kosten. Men fortsätta i samma bana är tanken. Återkommer om några dagar med slutresultatet ;)
 
Pernilla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0