Fitnessfighten - Jag är på gång!

Dag 5 på FF (Fitnessfighten) idag och det går toppenbra! Jag har ett kostschema som jag skall följa samt ett träningsschema. Inga missar eller fusk än så länge från mig och inte ska det bli några heller! Ska bannimej klara av denna månad. Ibland kommer tävlingsmänniskan i mig fram ;)
För er som inte vet vad Fitnessfighten är så kan jag berätta att det är en utmaning, en tävling också för den delen. Under en månads tid får du ett kost/träningsschema som du skall följa. Vid start uppger du kroppsvikt, vilopuls, mått och tar lite bilder. Vid månadens slut gör du samma sak igen och här blir de 10st som klarat sig bäst uttagna till final. Allmänheten kan sedan rösta fram en vinnare bland dessa finalister som vinner ett pris värde 53.000kr.
Jag ser denna utmaning som ett perfekt sätt att få en "kickstart" och komma igång med goda vanor. Att lära sig äta och träna rätt samt få push på vägen. Att man dessutom är en tävlingsmänniska när det väl gäller är inte fel.
Nu jäklar kör vi!
 
Pernilla
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

You go girl!!! Du kommer klara det kanon fint :)

2012-08-05 @ 18:03:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0