Dag 10

Wieee!
Idag är det dag 10 på FF och imorse blev det mätning och vägning. Jag har gått ner 3kg i vikt och minskat med 7cm i midjan, helt fantastiskt! Firade det med en löprunda ;)
Så skönt med fredag och helg. Planerna för helgen är träning både för min och Flammans del. Gymmet för mig och agility för henne eftersom Har inte tränat så mycket agility den senaste tiden i och med att fokus har varit på min egen träning och kosthållning. Men nu när man börjar "komma in" i rutinerna så kanske man kan planera in hennes träning också. Måste även planera in "pluggning" eftersom det inte är speciellt långt kvar till skrivning för legitimationen nu... Oktober är snart här.
Planering, Planering, Planering... När jag skyller på att jag inte har tid så brukar jag alltid tänka på vad min kollega Lisa brukar säga: "Om man inte har barn så finns det inga bortförklaringar, man har all tid i världen!".
 
Pernilla
 
 
 


Kommentarer
Lynn

åh vad härligt pillan! kämpa på!!! joo det är väl så, men sen säger ju vissa att ha hund ungefär är samma som att ha barn.. så vi har nog ingen tid ändå ;) haha

2012-08-12 @ 16:33:34
URL: http://wisewords.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0