Pirrig väntan och en fin present

Tisdag idag och jag är stolt över mig själv som gick/sprang hem från jobbet idag. Känns skönt i kroppen såhär efter en dusch. Kletade in håret i Ricinolja innan duschen också, tycker faktiskt att håret känns lite "mjukare" på bara två inpackningar.
I helgen fick jag en toppenbra present av Rikard, en tvättmaskin! Dock fungerade den inte så bra i början eftersom vi glömde att skruva av "säkerhetsskruvarna" på baksidan. Vid centrifugeringen så lät det som att hela badrummet skulle sprängas och tvättmaskinen hoppade runt som en galning. Just nu har jag en tvätt på gång och jag ser fram emot en lugn och skön centrifugering ;)
Igår HD/AD-röntgade vi Flamman samt putsade lite tänder. Nu väntar jag med spänning på resultatet men enligt oss såg bilderna fina ut i alla fall! Skönt att ha detta avklarat i alla fall.
Två arbetsdagar kvar på denna veckan och sedan åker vi hem till Hofors för att fira påsken. Det ska bli skönt att träffa mamma och alla andra samt att komma bort från vardagen en stund. Påskägg och god mat vill jag ha!
Nej nu ska jag kolla igenom gårdagens BB-avsnitt och sedan blire sömn inför megapasset i Kungsbacka imorgon 10-21.
Pernilla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0