Veckan som gått och veckan som kommer

Har typ noll blogginspiration men tänkte skriva någon rad så att ni vet att jag lever.
Söndag idag och en riktigt slappdag. Vaknade vid halv 8, tog ut hunden, åt frukost, kollade nyhetsmorgon med snyggSAADE, hade telefonjour, tvättade, åt mat, gjorde chokladbollar, hämtade Rikard vid tåget, dammsög och nu är det kväller ;)
Veckan som gått har som vanligt inneburit mycket jobb, jobbade även lördag denna veckan. Hunnit med några gympass också men desto mindre hundträning... Hinkat sjukt mycket kaffe, måste skärpa till mig lite där. Kanske sätta en gräns på max 3 koppar om dagen eller nått?
Igår var jag hem till Emelie och Daniel för lite pizza, vin och skitsnack. Trevligt som vanligt!
Veckan som kommer ser typ likadan ut som denna, jobb och gymmet. Ska börja på agilitykurs med Flamman som startar på tisdag, kuuul! Träffa lite nya ansikten och ha kul med hunden :)

Jag längtar till påskhelgen! Då är man långledig och vi åker till Hofors :) Skall även göra MH med Flame då, spännande! Såg en hel drös med påskägg på jobbet häromdagen, har man tur så är ett till mig, mums!

Pernilla


Kommentarer
Lynn

JObba inte ihjäl dig kvinna ;) Härligt att åka hem lite, vi ska hem till skövde och fylla på energi förrådet tänkte vi.. alltid trevligt att träffa familjen :) Kram

2013-03-18 @ 09:20:12
URL: http://wisewords.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0