Mot Kanarieöarna!

Jag och Rikard befinner oss på tåget mot Stockholmooo, framme om typ 40 min. Gillar att ta tåget istället för bilen, hinner med både en film, kaffepaus och sedan lite plugg på det ;)
Ikväll ska vi förhoppningsvis ut och äta med brorsan och Malin sedan spenderar vi natten hos dem. Imorgonbitti flyger vi mot varmare breddgrader, Gran Canaria! Wiehe :) Känner på mig att det kommer bli en toppenvecka! Så bra i tiden också är det, när vi har det som mörkast och kallast här hemma i Sverige.

Igår hade vi lite kalas för Rikard som fyllde 24 förra veckan, plutten växer ;) det var Rikards stora familj + Anders som kom, trevligt! Vi bjöd på flygande Jakob och till efterrätt gjorde jag en maraboutårta. Blev en hel tårta kvar som står i frysen och väntar på oss när vi återkommer till Sverige.
Var till Sanna och lämnade Flame igår, min lilla bebis. Enligt Sanna var tydligen Flamsan lite bitter på oss som lämnat henne men jag tvivlar inte på att hon får en toppenvecka hon också med långa promenader, träningar och massa bus :) tack snälla Sanna för att du tar dig an henne!

Goodbye My lovers!
Goodbye My friends!

/Pernilla

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/3410290/images/2013/pic_50f2b39c9606ee026db021c9.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/3410290/images/2013/pic_50f2b39fddf2b31634db8ad6.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0