En härlig semestervecka som avslutas med både ris & ros

Vi har haft en underbar vecka på Gran Canaria med fint väder (20-25 C)sol & bad, god mat och spännande drinkar, fina stränder, trevliga människor och bra nattliv! Jag längtar redan tillbaka... Bilder kommer inom kort.

Igår kväll kom vi tillbaka till kalla Sverige och natten spenderades hos pappa. Tråkigt nog så fick pappa åka in till akuten inatt efter en olycka på Gran canaria. Han skadade nacken väldigt illa och ligger nu inne på sjukan för röntgen och massa prover. Håller tummarna för att allting kommer gå vägen och att rehabiliteringen blir kort. När vi var utomlands fick vi även besked om ännu en nära bekant som ligger på sjukhus efter en hjärtinfarkt. Håller våra tummar hårt även för dig... Tråkigt elände...
Kan inte glädjas fullt ut åt den lite roligare nyheten som jag fick via ett telefonsamtal imorse. Jag har tydligen blivit nominerad till årets djursjukvårdare och lyckats hamna i final tillsammans med två andra själar! Trodde knappt mina öron?! :) men superkul förstås, tack för den!

Vill pussa på min Flamma nu och släppa tankarna för en stund.

/ trött tjej med huvudvärk



Kommentarer
Lynn

Oj.. vilka fruktansvärda och fantastiska nyheter på en gång! Svårt att tackla. Jag håller tummarna att det går bra för pappa din och vännen.. och självklart för dig!!!

2013-01-23 @ 07:44:51
URL: http://wisewords.blogg.se
Pernilla

Tack söta du :)

2013-01-24 @ 18:56:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0