2012

Julen har dansat ut och ytterligare ett år har passerat.
År 2012 har varit ett ganska bra år med bland annat:
 
Jobb - Jag har flyttat rint mycket mellan företagets 4 kliniker, nu i slutet av året så har jag varit på alla 4 klinikerna varje vecka. Det är roligt att få lite omväxling och jobba med olika människor samtidigt som det är svårt att komma in i rutiner på varje klinik. Från och med nu i Januari så blir jag placerad på två kliniker istället, tror att det kan passa mig bättre.
 
Hundträning - Jag och Flame har avverkat både lydnadskurs och agilitykurs. Tyvärr blev det ingen lydnadstävling som vi hade planerat eftersom damen fick för sig att börja löpa precis veckan innan start. Däremot blev det några agilitytävlingar under sommaren. Flame tog en pinne på sin första tävling, hon kom på 8:e plats av 70 startande så då hade hon ej stolt matte :) 
 
Bröllop - Jag och Rikard har inte gift oss men vi har däremot fått vara med på ett superfint bröllop och en trevlig möhippa/svensexa. Tyvärr har paret valt att skilja sig vilket är tråkigt men livet tar en vändning ibland och även känslorna.
 
Resor - Rikard och jag har varit till Cypern en vecka. Den innehöll mycket sol och bad, kärlek, god mat och drinkar. En vecka vi sent glömmer. Det var underbart!
Vi har även åkt på en mysig kryssning till Åland tur och retur.
 
Husvakt - Vi har varit husvakt till svärföräldrarna ett par gånger då de har varit bortresta. Det är skönt att få komma och bo i ett hus emellanåt när man är van att bo i lägenhet. Kunna traska runt som man vill och bara släppa ut hundarna på tomten.
 
Träning - Jag var med i Fitnessfighten under augusti månad och slutar aldrig förvånas över mig själv. Jag tränade 1h varje dag och åt enligt ett strikt kostschema i en månads tid. Minskade en hel del i vikt och byggde muskler på ett sätt som jag ej gjort tidigare. Det var min bästa investering i mig själv jag någonsin gjort.
Tyvärr har det blivit lite sisådär med träningen nu vid juletider men det skall jag fixa till igen.
 
Socialt nätverk - Jag har lärt känna nya vänner, både i jobbet och privat och det är jättekul!
 
Hemlängtan - Jag har haft hemlängtan <3
 
Det var en liten sammanfattning av 2012.
2013 hoppas jag skall bli ett år med mycket fokus på att få må bra. Jag vill göra det jag jag tycker om och trivs med. Jag vill ta till vara på de personer som jag uppskattar och som betyder mycket för mig. Jag vill hitta på roliga aktiviteter, tillbringa tid åt mina största hobbys (hundträningen och min egen träning). Jag vill resa, träffa nya människor, ta till vara på varje dag.
 
Idag är första dagen på resten av mitt liv! <3
 



Kommentarer
Lynn

Ni verkar haft ett underbart 2012 och jag hoppas ni får ett minst lika bra 2013! Du är jätte duktig med din träning Pillan!! Kram

2013-01-04 @ 12:26:04
URL: http://wisewords.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0