MH

Nu är Flamsan äntligen anmäld till MH, bättre sent än aldrig eller vad är det man säger ;) Ångrar dock att jag inte gjort ett MH med henne tidigare då hon är så pass gammal nu men men. Hon är den hunden jag vill ha och det är det viktigaste :) MH:t äger rum den 30 mars i Heby, det är samma helg som vi åker till Hofors (påskhelgen) så det passar bra faktiskt. En annan kull från samma uppfödare (dock i yngre kategori) kommer att göra MH samtidigt, skall bli skoj att träffa lite fler BZ-hundar!
 
På tal om något annat, har jag berättat att jag och Rikard prenumererar på ICA's matkasse? Det är det bästa beslutet vi tagit på länge :) Det är så underbart skönt att slippa lägga tid på att handla, fundera ut på vad man ska äta och trots en timme av funderande så slutar det ändå på mackor eller fil & flingor. Nej nu är det andra bullar, vi får en matkasse varje måndag med en veckas matsedel innehållande 5 middagar á 4 portioner,så det räcker även till matlåda dagen efter. Och det bästa av allt är att maten smakar toppen! Dock är det lite mycket kolhydrater för min smak, ingen dietkasse precis men bra och billig husman.
Jag kan starkt rekommendera detta! Och tänk vad härligt för alla barnfamiljer :) Idag åt vi Gulashsoppa, mums!
 
Nej, ut och promenera lite med sig och sedan dyka ner i sängen! Ciao
 
Pernilla
 


Kommentarer
Lynn

åhå man kanske ska börja med det då.. slipper det slinka ner så mycket onödigt när man handlar ;)

2013-03-03 @ 12:33:23
URL: http://wisewords.blogg.se
Pernilla

Det kan jag starkt rekommendera faktiskt :)

2013-03-03 @ 14:42:03
URL: http://www.xpernillax.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0