Höstdeppig...

Har känt mig otroligt deppig, ledsen, känslosam och illa till mods i några dagar nu. Är övertygad om att det är denna jäkla höstdepp som sköljt över mig. Det är samma trista, gråa väder varje dag och det är mörkt ute konstant, blä! Varför kan det inte bara börja snöa åtminstone, så att ljuset kommer tillbaka.
Typiskt för dessa "depperioder" är att känslor och tankar leker bergochdalbana i huvudet och man tänker mer än man behöver på allting som inte är av värde.
Ge mig ljuuuus!!
 
Pernilla


Kommentarer
Lynn

åh.. jag vet precis vad du menar. mörkt konstant och tankarna i skallen om allt och lite till snurrar som fan. Tack och lov har snön lagt sig här nu så nu börjar humöret bli lite bättre :) kram

2012-11-29 @ 12:20:36
URL: http://wisewords.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0