Effektiv dag!

Yes imorgon är det fredag, skönt!
Idag har jag haft en rätt så effektiv dag måste jag säga. Eller effektiv och effektiv, den känns bra i alla fall. Dagen började med jobb 8.30-16 och sedan blev det en timmes träningspass på gymmet och sist men inte minst en vända till bruks för agilityträning :) Så kul att komma igång med både träning för mig och för Flamman! By the way så har jag gått ner mer i vikt så nu är det bara 0,6kg kvar till nästa delmål som innebär en kryssning tillsammans med Ricky.
Annars har veckan som vanligt bara bestått av en massa jobb. I tisdags var jag (och några fler kollegor) på sminkkväll hos en av våra gulliga veterinärer, Maja. Det var jättemysigt, vi åt mat och hade lite minispa. Johanna som hade hand om visningen av allt smink var duktig och produkterna toppen. Jag köpte med mig en mascara och 2 foundations, dyra produkter men bra.
Det rycker lite i ögonen så jag ska nog hoppa i säng om en liten stund. Klockan är inte ens 21 men är man trött så är man. Jag har haft sömnsvårigheter sedan några veckor tillbaka och det är verkligen inte likt mig. Kan tänka mig att det beror på stress... Spända axlar, sömnsvårigheter, trötthet, huvudvärk, tappar hår, olycklig? Kan det vara stress, ja det kan det...
Pernilla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0