Sundsvall!

Imorgon går färden mot Sundsvall och en helg i VETA-dagarnas tecken. Det ska bli fruktansvärt kul och jag ser fram emot en rolig helg med härliga människor :) Tågresan är låååång.... Men med lite vin så ska det nog lösa sig! Skål.
Jag har precis kommit hem från kvällens kurs i tävlingslydnad. Det första som sker när man kommer upp på klubben är att skjutbanan skjuter för fullt med riktigt höga skott. Flame blir lite tagen och är inte fokuserad alls i början men i takt med att skotten minskade så ökade Flames koncentration och jag måste säga att jag är riktigt nöjd med dagens träning. Idag tränade vi på ställande, apporten "tålamod", tandvisning, torrgående, platsliggning och en hel del annar matnyttigt. Med lite mer träning så kanske vi kan ta oss ut på tävlingsbanan snart, så typiskt att jag anmält till agilitytävling 6/6, precis samma datum som klubbens lydnadstävling är... Men det kommer fler tävlingar så det är bara att köra på :)
Nej nu ska jag packa ihop det sista och slita min karl från datorn så man kan få pussa lite på han innan läggdags.
Trevlig helg, det ska jag ha!
Pernilla


Kommentarer
Lynn

Vad är torrgående?

2012-04-23 @ 16:43:51
URL: http://wisewords.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0