Respektlösa människor, framgång apportering

Ibland blir man så trött på respektlösa människor som bara tycker att det är dom, dom, dom hela tiden... Idag hade jag stängning på jobbet och jag hade kollat ut en buss som gick hemåt 10 min efter låsning av dörrarna, "Perfekt!" hann jag knappt tänka innan damen klev innanför dörren... Å sen var det bara att glömma den bussen... Visst kan det vara okej att komma när klockan är slagen STÄNGNING men låt det för guds skull gå fort... Denna kvinna hade redan innan hon passerat ytterdörren bestämt sig för att det här skulle ta tid.) Hon tog till och med av sig kläderna liksom!?...
Jaja nog om detta, hon blev behandlad med respekt från min sida i alla fall. Jag höll tankarna inne och hjälpte damen med det hon ville och bad om. Disskuterade symptom från urinsten till diabetes, gick igenom alla 1000 fodersorter med smaker, innehåll och allt hon ville veta.
Kunden har alltid rätt! eller vad är det man säger ;)
Slappnar av i soffan med en kopp te och inväntar veckans program av Top Model Sverige. Gårdagens avsnitt av BigBrother kanske man lyckas klämma in före läggdags också.
Körde ett kort lydnadspass med Flamman påväg från bussen och det går framåt. Passade även på att köra några vändor med apporten när vi kom hem och det har Verkligen börjat likna något. Äntligen har damen förstått att man ska hålla apporten tills matte säger något annat. Längtar till lydnadskursen på torsdag så vi får köra igenom lite nya moment :)
Imorgon är det 11h pass i Kungsbacka som gäller!
Pernilla
Haha, hon ser måttligt road ut...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0