Slut på slapp - Start på fight

Då är jag inne på min sista semesterdag... Det är med blandade känslor måste jag säga. Jag har njutit otroligt mycket av den långa ledigheten och jag skulle gärna vara ledig många veckor till. Dock tycker jag att det ska bli ganska skönt att komma in i vardagen igen.
Det har blivit väldigt mycket onyttigheter i och med allt slappande under semestern och därför har jag anmält mig till Fitnessfighten som börjar den 1 augusti. Fitnessfighten är en utmaning där man under en månad följer ett personligt kostschema sam träningsschema. Vinnaren får ett otroligt fint pris i from av en träningsresa, kostutbildning, träningsredskap m.m. Jag ser detta som en perfekt "spark i arslet" för att komma in i rätt bana igen vad gäller både kost och träning. Är du också sugen på att vara med så kan man anmäla sig på www.worldofshape.com (Wish me luck!)
 
Pernilla
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0