Gråa, trista regnväder

I en mysig, varm tröja sitter jag och dricker en smaskig kaffe och njuter lite av morgonen. Det enda som saknas är sommarvädret, vart tog du vägen? Det har varit flera gråa och regniga dagar nu men jag hörde att det skulle vända till helgen :) Det blir toppen för helgen är fullbokad! På fredag ska jag och mamma på SPA i Högbo, massage och ansiktsmask ska vi unna oss. På lördag åker vi till husvagnen i Ockelbo och slappar lite, söndag blir det Diggilo i Järvsö med övernattning och god mat, en toppenhelg helt enkelt :)
Rikard (timjägarn) jobbar på som vanligt. Han har svårt att ta det lugnt den grabben men han får väl jobba på nu om han ska kunna bjuda mig på en utlandsresa i höst. Vart vi ska åka vet vi inte, huvudsaken är att vi kommer bort ett tag, får sol och bad samt avkoppling och kvalitetstid med varandra.
 
Fick dessa fina rosor av mitt hjärta häromdagen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0