December är här

Igår var det sol ute för första gången på jag vet inte när, underbart var det i alla fall! Det tråkiga var däremot att man inte hann se så mycket av den eftersom man var på jobbet hela dagen... Men tog igen de soltimmarna idag istället!
Var nyss ute på en powerwalk med Gand (en liten papillonkille som vi passar över helgen). Köpte med mig lite snaskis från den bästa snaskisaffären i krokarna och tänker ha en fullmysig kväll framför Så mycker bättre Sex and the city. Rikard är hos sina föräldrar och byter däck på bilen samt fyller på olja, nått ska man ha dem till de där  manliga ;)
 
En grej som jag har blivit besatt av den på senaste är olika Podcast, favoriten just nu är C/O Hannah & Amanda. Laddar ner en ny Podcast inför varje powerwalk och sätter på mig träningsskorna för att ta en tur. Det är så skönt och jag kopplar bort alla tankar och bara lyssnar. Ibland kan jag komma på mig själv att fnissa till lite emellanåt. Jag har blivit lite trött på att hela tiden ha musik i öronen och på morgonen är det mycket skönare att lyssna på en Podcast än att höra dunkadunka.
Podcast är ett hett tips till alla som vill komma igång med promenader/löpning! Du hinner knappt komma utanför dörren förrän du är hemma igen, du vill inte heller sluta ditt "pass" innan podcasten är slut ;)
 
C/o Hannah & Amanda
 
Trevlig helg!
Pernilla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0