Ricinolja

Någon viskade i mitt öra att Ricinolja skulle vara mirakel för håret så nu har jag införskaffat mig en flaska och sitter med kletet i huvudet. Jag gick in på apoteket för att köpa det och då det "säljs bakom disken" så bad jag tjejen i kassan rota fram en flaska. På vägen ut mot bilen ser jag att den lilla flaskan jag håller i min hand med namnet "Ricinilja" är en flytande oral lösning mot svår förstoppning, haha! Jag vänder genast på klacken och går tillbaka till apoteket för att berätta för kassörskan att hon lämnat ut hel fel produkt. Dock var de jag som hade fel denna gång... Ricinoljan som jag nu har i håret är en oral lösning mot förstoppning!?

Åkte till klubben för lite agilityträning tidigare idag och det gick helt åt skogen! Sedan nyår har Flame börjat reagera på skott och självklart hade de militärövning där idag så hon var inte fokuserad på någon punkt... Det är så frustrerande :S det är inte det att hon sticker iväg eller får panik men hon är bara inte bekväm i situationen och träningen blir kaos...
På tal om ingenting så har jag tröstätit idag... Stoppat i mig kakor och en massa onyttigheter bara för att jag har en dålig dag. Det jag aldrig inser när jag väl stoppar i mig grejerna är att dagen blir ännu sämre några timmar senare av ångesten. Men men, det är lätt att vara efterklok.
Imorgon är det måndag, nu ska jag laga Tacos!
By the way så fick jag en tvättmaskin av Rikard igår. Den är fin att titta på men... badrummet rasar när den centrifugerar...så det blir byte till en annan snart.
Pernilla


Kommentarer
Emelie

Hörru, din lilla copycat ;P Snyggt bloggnamn !

Hade superkul med jobbet, blev dcok alldeles för mkt av det goda. Jag jobbar i Påsk så vi blir här nere... Ni då?



Pussokram

2012-04-02 @ 17:06:43
URL: http://xem3liex.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0