Pålagringar...

Påskhelgen är över och den har varit härlig och bra! I torsdags for vi hem til Hofors och spenderade helgen i Barkhyttan hos mamma poch Tommy. Vi har haft det jättemysigt med god mat, trevliga människor och massa avslappning. Man får en enorm "längta hem" känsla när man har varit på hemmaplan ett tag bara. Dessutom är mamma nyopererad så då vill man bara vara där för att kunna hjälpa till men vi får bita ihop både hon och jag...
Idag när jag kom hem från jobbet såg jag att brevet från SKK hade kommit med Flammans röntgenresultat. Plötsligt blev jag väldigt nervös och jag rev snabbt upp det. Det började bra då jag läste att hon har grad A på höfterna, men när jag kom till armbågarna så visade det sig att hon har lindriga pålagringar på höger sida... Fan! Nu behöver inte det betyda speciellt mycket men att läsa det var inte kul... Nu blir det Glukosaminer och friskvård för att hålla min Flamma i bästa trim.
Pernilla


Kommentarer
Lynn

åh vad roligt att du har en blogg igång igen :D Urs.. som du säger det behöver inte betyda någonting men det är inte kul att få läsa det. Men bra att veta i förväg så man kan förebygga mycket! jaa, hemlängtan kommer man nog aldrig ifrån tyvärr :/ Hur är det med soya? Finns hon kvar och var bor hon? Kram

2012-04-12 @ 12:13:59
URL: http://www,wisewords.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0